+420 601 201 575info@fyziomedico.czMarie Cibulkové 15, Praha - Nusle , 140 00

FYZIOTERAPIE DOSPĚLÝCH

VYŠETŘENÍ / DIAGNOSTIKA

Základní fyzioterapeutické vyšetření obsahuje diagnostiku současného stavu pohybové soustavy. Zkušený fyzioterapeut vyšetří příčinu Vašich obtíží (kineziologocký rozbor) a stanoví anamnézu na základě jednotlivých vyšetření (pohledem, pohmatem, pohybových stereotypů, funkční testing). Na základě takto komplexního vyšetření je fyzioterapeut schopen určit pravděpodobnou příčinu Vašich obtíží a bolestí. Následně Vám vytvoří individuální rehabilitační plán pro rychlou a efektivní léčbu.

ŽÁDNÉ DOPORUČENÍ LÉKAŘE

FYZIO MEDICO CLINIC je soukromé fyzioterapeutické centrum a tak se na nás můžete obrátit bez doporučení lékaře. Nemáme smlouvy s pojišťovnami a tak veškeré služby jsou plně hrazeny klientem. Služby můžete uhradit v hotovosti či přes platební terminál.

Domluvit si termín

PRVNÍ NÁVŠTĚVA

Na úvodní fyzioterapii se prosím dostavte 10 – 15 minut před objednaným termínem. Během první terapie detailně probereme Vaše aktuální obtíže a Vaši dosavadní anamnézu (pokud máte přineste si sebou zdravotnickou dokumentaci již absolvovaných vyšetření či zákroků). Následovat bude komplexní vyšetření Vašeho pohybového aparátu, bude Vám sdělena a vysvětlena diagnóza a vytvořen terapeutický plán Vašich obtíží. Ve FYZIO MEDICO jste vždy aktivním účastníkem rehabilitace a tak Váš terapeutický plán bude obsahovat doporučené cviky na doma, které přispějí k rychlejšímu řešení Vašich obtíží.

FYZIO POHOTOVOST

50 min.
  • TERMÍN JIŽ DO 24 HODIN OD OBJEDNÁNÍ
  • FYZIO POHOTOVOST slouží k ošetření a odstranění akutních bolestí pohybového aparátu.

VSTUPNÍ VYŠETŘENÍ A TERAPIE

90 min.
  • TERMÍNY 48 – 72 HODIN OD OBJEDNÁNÍ
  • VSTUPNÍ FYZIOTERAPEUTICKÉ VYŠETŘENÍ obsahuje základní diagnostiku, rehabilitační plán a terapii.

FYZIOTERAPIE

50 min.
  • TERMÍNY 48 – 72 HODIN OD OBJEDNÁNÍ
  • FYZIOTERAPEUT využívá různé techniky a metody dle potřeb a obtíží klienta, s cílem odstranit obtíže pohybového aparátu.

Objednat se

Fyziomedico 2023. All rights reserved.